A Life As A Christian, Norman-Oetker, Protestant-Christian-Missionary, L.A.M.-Christian-Outreach, Prison-Reynosa-Mexico, English-Class

Espanol y ingles

This afternoon is quiet, the outside world is going busy, busy. Yet, the Christian is calm, life’s seemingly endless complications, are not these mindless details of life, they are not the steering mechanism, the controlling element within a Christian.

God has promised all, all that have their lives in God’s Hand. There are some that that quite flippantly might say, “well God’s knows what’s going to happen so I don’t need to worry, for I can’t do anything about it anyway.”

This type of outlook will only foster a continual belief that I don’t have any control in my life and God is going to do to me what He want’s or what He allows to happen to me.

All Christians, have God’s abundant Grace, God’s help and favor in their life, this help is overflowing from God to us. Every problem, that as a Christian I have, I know that God is helping me, as I go through what I’m experiencing, through whatever problems might come my way, in order to further help in my eternal life before Him.

The early Christians, as well as those now, who’ve died, because they had Jesus as their personal Lord and Savior, and have pronounce to the world, during sufferings and trials, that He, Jesus, is the King of kings, and Lord of Lords.

Those Christians had God’s Grace to help them, as I have God’s Grace here with me in Reynosa Mexico, in quietness and calm, during the routine, everyday things, that in all outward appearances, things look calm, but, yet, their is a spiritual war happening, to all those who are not under the Lordship of Christ, all who profess not that Jesus is their Lord and Savior. That the vast majority, that are here in Reynosa, and the other religious majority, who are only worried about their own individual lives and their orgainazations.

The adversary, the demons of Hell, are continually active, in promoting their religious doctrines, various doctrines, that deny a real experience with Christ, to one of going to church on Sunday as a religious duty.

Grace, God’s love and protection for all that will come unto Him, even if your at death’s door, and all hope is gone, turn to Jesus and He will gladly, openly embrace your confession of forgiveness, and repentant heart. Let the Lord Jesus cleanse and remove all the guilt and shame from a wayward life, Let the the Lord Jesus come into your Heart.

Let this ordinary routine day, be a day of rejoicing, and as Christ’s angels rejoice, as one more person here on earth believes, and acts on God’s promise which is to all of amankind.

Esta tarde es tranquila, el mundo exterior se va ocupado, ocupado. Sin embargo, el cristiano está en calma, la vida es las complicaciones que parecen interminables, no son estos detalles sin sentido de la vida, no son el mecanismo de dirección, el elemento de control dentro de un cristiano.

Dios ha prometido de todo, todos los que tienen sus vidas en las manos de Dios. Hay algunos que bastante ligereza que podría decir: “así es que Dios sabe lo que va a pasar, así que no hay que preocuparse, porque yo no puedo hacer nada al respecto de todos modos.”

Este tipo de perspectiva sólo fomentará una creencia permanente de que no tengo ningún tipo de control en mi vida y Dios va a hacer conmigo lo que quiere o lo que le permite pasar a mí.

Todos los cristianos, tienen la gracia abundante de Dios, la ayuda de Dios y el favor de su vida, esta ayuda está repleto de Dios para nosotros. Todos los problemas, que como cristiano no tengo, sé que Dios me está ayudando, ya que pasar por lo que estoy experimentando, a través de cualquier problema que pueda venir a mi manera, con el fin de ayudar aún más en mi vida eterna delante de él.

Los primeros cristianos, así como aquellos, ahora que han muerto, porque no tenían a Jesús como su Señor y Salvador personal, y que se pronuncia en el mundo, durante sufrimientos y las pruebas, que Él, Jesús, es el Rey de reyes, y Señor de Señores.

Los cristianos tenían la gracia de Dios para ayudarlos, ya que tengo la gracia de Dios conmigo en Reynosa, México, en la quietud y la calma, durante la rutina, las cosas cotidianas, que en todas las apariencias, las cosas parecen tranquilas, pero, sin embargo, su es pasando la guerra espiritual, a todos aquellos que no están bajo el señorío de Cristo, todos los que no profesan que Jesús es su Señor y Salvador. Que la gran mayoría, que están aquí en Reynosa, y la mayoría religiosa, que sólo están preocupados por sus propias vidas individuales y sus orgainazations.

El adversario, los demonios del infierno, están continuamente activos, en la promoción de sus doctrinas religiosas, las doctrinas diversas, que niegan una experiencia real con Cristo, a uno de ir a la iglesia el domingo como un deber religioso.

La gracia, el amor de Dios y la protección de todos los que quieren venir a Él, incluso si su punto de morir, y toda esperanza se ha ido, volvemos a Jesús y Él estará encantado, abiertamente abrazar a su confesión de perdón, y el corazón arrepentido. Que el Señor Jesús, limpiar y quitar toda la culpa y la vergüenza de una vida descarriada, Deja que el Señor Jesús en tu corazón.

Que este día la rutina ordinaria, será un día de regocijo, y como se regocijan los ángeles de Cristo, como una persona más aquí en la tierra cree, y actúa sobre la promesa de Dios que es a todas amankind.

The Believer, The Christian, Who Is The Christian, Norman-Oetker, Protestant-Christian-Missionary, L.A.M.Christian-Outreach, Reynosa-Mexico,
Contentment, are you today, this morning, Content? Norman-Oetker, Protestant-Christian-Missionary, L.A.M.-Christian-Outreach, Mae-HongSon-Thailand, Prison-Reynosa-Mexico, English-Class, St.-Charles-Missouri-US.